ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Sesja nr XXV z dnia 16.11.2012

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała Nr XXV/193/2012 Rady Gminy w Skąpem z dnia 16 listopada 2012 r. w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Skąpe

Informacja ogłoszona dnia 2012-11-23 08:06:01 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr 1 - brak tytułu

Uchwała Nr XXV/193/2012
Rady Gminy w Skąpem
z dnia 16 listopada 2012 r.
 
 
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Wójta Gminy Skąpe
 
 
Na podstawie art. 229 pkt 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późn.zm.) uchwala się, co następuje:
 
§ 1. 1. Rada Gminy Skąpe uznaje za zasadną skargę z dnia 11.10.2012 r. (data wpływu 23.10.2012r.) wniesioną przez Biuro Poselskie Macieja Mroczka w Gorzowie Wlkp. dotyczącą działalności Wójta Gminy Skąpe.
2. Uzasadnienie rozpatrzenia skargi stanowi załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Mirosław Olczak
 
 
 
  
 
UZASADNIENIE
 
W dniu 23.10.2012 r. wpłynęła do urzędu gminy skarga Biura Poselskiego Macieja Mroczka, przekazana na podst. art. 229 pkt 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego z Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego, na działalność Wójta Gminy Skąpe. Ww. skarga dotyczyła nie udzielenia odpowiedzi na interwencję poselską, która wpłynęła do urzędu gminy w dniu 20 lipca 2012 r., w sprawie wysokości kosztów nauczania religii i etyki w przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach znajdujących się na terenie Gminy Skąpe. Skargę należy uznać za zasadną, bowiem odpowiedzi w przedmiotowej sprawie nie udzielono w terminie określonym w ustawie Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Odpowiedź w przedmiotowej sprawie została wysłana w dniu 25 października 2012 r. Jak poinformowano w odpowiedzi na interwencję, przekroczenie terminu spowodowane było długotrwałą nieobecnością pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za jej przygotowanie oraz niezamierzone przeoczenie przekazania obowiązku sporządzenia odpowiedzi innemu pracownikowi. W związku z zaistniałą sytuacją pracownicy urzędu zostali upomnieni o przestrzeganiu terminowości i rzetelności w udzielaniu odpowiedzi na pisma.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ilona Zalisz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ilona Zalisz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-23 08:05:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ireneusz Noji
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-23 08:06:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ireneusz Noji
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-11-23 07:06:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
924 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony